Door op 19 oktober 2016

Op bezoek bij dorpshuis ’t Zoetzand

Regelmatig gaat onze fractie op bezoek bij vrijwilligers die een belangrijke bijdrage leveren aan de leefbaarheid van onze mooie gemeente. Afgelopen vrijdag waren wij op bezoek bij dorpshuis ’t Zoetzand in Beusichem. Penningmeester en beheerder Hans van Doesburg gaf ons een rondleiding en vertelde vol passie over ’t Zoetzand en alle activiteiten die plaatsvinden in het dorpshuis van Beusichem. En dat zijn er veel! Muziekverenigingen, de vrouwen van nu, de schietclub, huiskamer van de buurt en nog velen meer weten al jaren de weg te vinden naar ’t Zoetzand. Het is daarmee een belangrijke plek voor onze gemeente, wij hebben veel waardering voor alle vrijwilligers die zich hiervoor met zoveel enthousiasme inzetten!

Mocht jij het leuk vinden als onze fractie een kijkje komt nemen bij jouw vereniging, vrijwilligerswerk, organisatie etc., laat het weten en stuur een mailtje aan [email protected]. Wij komen graag!